שיווק ופרסום במובייל | אג'נט שיווק באינטרנט
אג'נט דיגיטל, שיווק 360 מעלות באינטרנט – נסו אותנו.
Open
X

שיווק ופרסום במובייל.

אג’נט משווקת ומפרסמת בהצלחה מותגים מובילים במדיה סלולרית. שירותי השיווק והפרסום של אג’נט במובייל כוללים:

ליווי ויעוץ לתחום המובייל

ייעוץ שיווקי וטכנולוגי, אסטרטגיה למובייל, אופטימיזציה לדפי דפי נחיתה, הטמעה של כלי מדידה וניתוח גלישה באתרי אינטרנט ובאפליקציות.

פרסום במובייל וטאבלט

העולם עובר למובייל וטאבלטים ואתרי האינטרנט חייבים להתחיל לספק פתרונות המותאמים באופן מוחלט לפלטפורמות הללו. הנתונים על גלישה במובייל וטאבלטים משתנים מאתר לאתר: באתרים בעלי תכנים סטנדרטיים יחסית (למשל אתרי תיירות) אנחנו רואים שתנועת גולשי מובייל וטאבלטים עומדת כ-15-25% בערך מכלל התעבורה באתר בעוד שאתרים בעלי תוכן “חדשני” יותר דוגמת אתרי טכנולוגיה, התנועה ממובייל בלבד (כולל טאבלטים) מטפסת לעבר 50% ויותר מכלל תנועת הגולשים  – והנתונים האלה רק הולכים ועולים כמעט מדי חודש.

טראפיק ממכשירי מובייל

CPC של אדוורדס למובייל וטאבלטים

האופציה לפרסם בגוגל אדוורדס למובייל וטאבלטים הופכת להיות מנדטורית, כלומר חלק בלתי נפרד מכל מסע פרסום שאנו מנהלים באינטרנט. אנחנו מצידנו צריכים לדאוג שכל קמפיין שאנו מעלים כולל לכל הפחות עמוד נחיתה אחד ייעודי למובייל כולל הצעת רכש ייחודית ללקוחות אלה, אתרים בעלי עיצוב ריספונסיבי יכולים להפנות את הגולש לעמוד ספציפי באתר מבלי לבנות עמוד נחיתה ייעודי. למרות באופן כללי יחס ההמרה של גולשי מובייל נחשב נמוך יותר (גם בגלל היעדר מדידה ראויה בשלב הזה כל כפתור החיוג – האופציה למדידה – call extensions with forwarding numbers – קיימת בשלב זה רק בארה”ב, גרמניה ואנגליה ותוצע בעתיד גם בישראל) הרי שהצעת מכר ייחודית ודף נחיתה מותאם אישית יכולים לשפר את יחס ההמרה באופן משמעותי. בשלב זה ניתן לפרסם למובייל מספר טלפון ייעודי לחיוג ישירות מתוך תוצאות החיפוש או לשלוח את הגולש לעמוד הנחיתה שלנו.

CPC של פייסבוק למובייל וטאבלטים

על פי נתונים עדכניים של פייסבוק עצמה, לרשת החברתית יש קרוב ל-800 מיליון משתמשי מובייל (נכון לחודש אפריל 2014), כמעט 70% מסך המשתמשים שלה. לפייסבוק אפשרויות פרסום במובייל יעילות במיוחד וביחס עלות תועלת גבוה במיוחד עם עלויות הקלקה נמוכות ביחס לכל אמצעי פרסום אחר באינטרנט. ניתן לפרסם פוסטים, עמודי חברה, מוצרים, אפליקציות סלולאריות ועוד.

פרסום מבוסס מיקום

אחד היתרונות המובהקים של פרסום במובייל הוא האפשרות לכוון  את הפרסום לקהל יעד ממוקד מיקום. למרות שבארץ פרסום מבוסס מיקום נמצא עדיין בשלביו הראשונים אנו כבר מנהלים קמפיינים כאלה עבור לקוחות בחו”ל ונערכים ליום בו הפרסום יוצע גם למפרסמים מקומיים. הן גוגל והן פייסבוק מספקות פלטפורמת פרסום מבוססת מיקום (כמו גם תחומי עניין, היסטוריית חיפוש ומאפיינים נוספים).

מידע נוסף לאתרים מותאמים למובייל וטאבלטים

לנוכח הנתונים, אנחנו באג’נט ממליצים לכל לקוח שלא נערך לכך עדיין להתחיל להפנות עוד ועוד משאבים לפיתוח פלטפורמת מובייל בהתאם ליחס עלות תועלת מקובל ובהתאם לתחום העיסוק של אתר האינטרנט תוכלו לבחור בכמה מן האפשרויות הבאות כדי לתת מענה לשוק הסלולר והטאבלטים הגדל:

  • אתר ריספונסיבי שבאמצעות קבצי עיצוב (CSS) מתקדמים מתאים את התוכן באופן אישי לכל גודל מסך.
  • אתר מובייל ייעודי אליו מופנה הגולש לאחר זיהוי המכשיר הסלולרי שלו ברמת השרת
  • אתר מובייל חלקי הכולל למשל רק מערכת הזמנות או טופס ליד
  • עמוד נחיתה ייעודי למובייל
  • אפליקציה ייעודית לסמארטפון ובעיקר לאייפון (iOS) ואנדרואיד
  • הטמעת אנליטיקס לאפליקציות ומדידה קבועה של גולשי המובייל באתר והשונות בהתנהגות שלהם אל מול גולשי דסקטופ. ניתן לבצע סגמנטציה בנפרד גם לגולשי מובייל וגם לגולשי טאבלט ומדידה נפרדת של יחסי ההמרה שלהם ומדדים נוספים.

קרא עוד על פרסום וניהול קמפיינים PPC SEM
קרא עוד על הקמת אתרים מותאמים למובייל