שיווק באמצעות תוכן כאמצעי להגדלת החשיפה למותג וייצור ערך מוסף למשתמשים
אג'נט דיגיטל, שיווק 360 מעלות באינטרנט – נסו אותנו.
Open
X

שיווק באמצעות תוכן.

שיווק באמצעות תוכן הוא עוד שלב באבולוציה של האינטרנט, השלב בו בעלי אתרים ועסקים ברשת מייצרים בעצמם את התוכן הרלבנטי עבור הלקוחות שלהם בכדי לפצות על הדעיכה המתמשכת בערוצי השיווק המסורתיים יותר. ההגדרה הבסיסית של שיווק באמצעות תוכן היא: יצירה והפצה של תוכן איכותי ורלבנטי על בסיס קבוע לקהל יעד מוגדר במטרה להניע את הקהל לפעולה שתייצר עבורנו רווחים.

כפרקטיקה, שיווק תוכן משמעו שיווק לא פולשני שמייצר ערך מוסף אמתי עבור לקוחות חדשים או מתעניינים מתוך הנחה כי אלה יגמלו על המידע על ידי הפיכה ללקוחות ופיתוח נאמנות למותג.
אג’נט מספקת ללקוחותיה שירותי 360 מעלות, החל מייעוץ לבניית אתר חדש והתאמתו למובייל, עבור בבניית אתרים ועד הפקה וכתיבת תכנים לפי אסטרטגיה לשיווק ופרסום תכנים בכל הערוצים הזמינים באינטרנט.

אחד החלקים החשובים ביותר בהקשר זה הוא תכני האתר, איכותם והיכולת להפיק אותם באופן מסודר ועקבי ולשווק אותם באמצעים שונים ברחבי הרשת. אג’נט אינטראקטיב פיתחה בשנים האחרונות התמחות ייחודית בהפקת תכנים מסוגים שונים על בסיס קבוע ושיווקם באינטרנט במגוון ערוצים – בחינם או בתשלום – אשר מייצרים חשיפה גבוהה לקהל איכותי וממוקד שעשוי להצטרף ללקוחות החברה ולהגביר את חשיפת המותג באופן משמעותי.

בניית אסטרטגיית תוכן
עבור לקוחות המעוניינים ללמוד לעומק על המתודולוגיה שלנו בבואנו לפצח את אסטרטגיית התוכן השיווקית הנכונה והתפורה למידותיו, כתבנו את המדריך המקיף ביותר מסוגו בשפה העברית.

צלילה לתחום (שלך הלקוח)
לפני שלב הפקת התכנים נשב עם הלקוח ונבין לעומק את תחום העיסוק שלו, מי קהל היעד הפוטנציאלי, באיזה זירות כדאי לנו לפעול, איזה תכנים להפיק, באיזו תכיפות נעדכן אותם וכן ננסה לאמוד עלויות ראשוניות. לצד בניית אסטרטגיית התוכן השיווקית עצמה, נרצה גם להציב יעדים ראשיים ומשניים לפעילות, יעדים אשר תואמים או משלימים את הפעילות העסקית הרגילה של הלקוח.

אחרי שגיבשנו את השלבים הראשוניים באסטרטגיה שלנו, נחל בעריכת ישיבות סיעור מוחין קבועות במטרה לייצר כמה שיותר רעיונות מקוריים עבור התכנים שלנו ונקבע לוח זמנים רבעוני הכולל בתוכן את מרבית התכנים שנייצר באותו רבעון, למעט אירועים בלתי צפויים שייכנסו ללוח הזמנים בסמיכות להתרחשותם. כמו כן, נקבע את הפלטפורמות בהן נפיץ את התכנים שלנו, חלק מהאפשרויות העומדות לרשותנו בחינם הן אתר החברה, בלוג החברה, רשתות חברתיות דוגמת פייסבוק, טוויטר, יוטיוב או אינסטגרם ופוסטים אורחים באתרים אחרים.

שיווק והפצת התוכן
לאחר יצירת התכנים והעלאתם לפלטפורמות השונות העומדות לרשותנו נייצר אסטרטגיה נוספת לשיווק התוכן וחשיפתו בפני כמה שיותר גולשים או לקוחות פוטנציאליים שרלבנטיים לתחום העיסוק של החברה.
באופן כללי, שיווק תוכן מתבצע בשני מיושרים עיקריים: מדיות בחינם ומדיות בתשלום. חלק מן המדיות העומדות לרשותנו בחינם הזכרנו למעלה, לצדן עומדות בפנינו אפשרויות לשווק את התוכן שלנו בתשלום הן במדיות החברתיות השונות והן באמצעות שירותי גילוי תוכן בתשלום דוגמת Taboola או Outbrain, עם שתיהן יש לאג’נט ניסיון מוצלח בשיווק תכני הלקוחות הקיימים שלנו.
אפשרויות נוספות בעזרתן נוכל להגדיל את מעגל התפוצה של התוכן הן SEO, אשר בטווח הארוך אמור לייצר כניסות אורגניות לעמוד על ביטויים ומילות מפתח אותם הגדרנו בשלב התכנון, תכנים ויראליים שיופצו על ידי הגולשים במדיות חברתיות ובתוכנות מסרים מידיים וכן קידום התכנים שיצרנו בבלוגים, בהודעות יח”צ ובפורומים רלבנטיים לתחום שלנו.

לשיווק באמצעות תוכן יש מספר מטרות, בהן הגדלת המכירות, הגברת החשיפה למותג, שיפור תדמית המותג ועוד. התכנים יכולים להיות קצרים וכאלה המופצים על בסיס יומיומי דוגמת פוסטים בפייסבוק או תכנים ארוכים ואינפורמטיביים שאורך החיים שלהם והתועלת שהם מעניקים למשתמשים יכולים להימדד על פני חודשים ואפילו שנים.

למידע נוסף על שיווק באמצעות תוכן צרו איתנו קשר