פרסום בגוגל, ניהול קמפיינים ממוקדי הצלחה ותוצאות בלבד
אג'נט דיגיטל, שיווק 360 מעלות באינטרנט – נסו אותנו.
Open
X

פרסום בגוגל. ניהול קמפיינים PPC SEM

כשאתה רוצה להפנות לאתר שלך תנועת גולשים איכותית ולקבל את התמורה המקסימלית להשקעה שלך, אג’נט אינטראקטיב מספקת לך את פתרון השיווק החזק ביותר הקיים כיום – פרסום בגוגל עם קמפיין PPC.

שותף בכיר לגוגל

תנועת גולשים איכותית

קמפיין פרסום PPC (או CPC) במנועי חיפוש בגלל וגוגל בפרט, כשהוא מנוהל נכון, הוא כלי רב עוצמה להזרמת תנועת גולשים איכותית לאתר שלך. כשאנחנו אומרים איכותית אנחנו מתכוונים לגולשים שנכנסים לאתר ומבצעים בו פעולות. כן, אנחנו מדברים על תנועת גולשים שמביאה תוצאות עסקיות טובות יותר מאשר כל מדיום אחר, והדבר נכון היום שבעתיים תודות לכלי פרסום ממוקדים ויעילים במיוחד דוגמת רימרקטינג לגולשים באתר וברשת האתרים של גוגל (GDN), פנייה ליעדים דמוגרפיים ייעודיים לכל קמפיין, שימוש בטכניקות של פרסום בזמן אמת (real time bidding) ועוד שפע של אפשרויות פרסום ממוקדות שמאפשרות לנו להגדיל את הכנסות האתר שלך באינטרנט.

האתגר האמיתי שלך כעסק ושלנו כמקצועני פרסום בגוגל הוא לנתח את זרם המידע העצום הזמין באינטרנט, לאתר בתוכו את הפוטנציאל הגלום עבורך, ואת הפוטנציאל הזה לתרגם לתוצאות מעולות.

ניתוח מבריק של המידע לא יעזור כשלא יודעים לתרגם אותו לפעולות. ביצוע פעולות פרסומיות פורצות דרך המבוססות על ניתוח שגוי של המידע- זה בזבוז של זמן.

אנחנו באג’נט מנתחים את המידע המתקבל בגוגל ומתרגמים אותו לתוצאות על בסיס יומיומי כבר שנים. הניסיון שלנו בתחום שיווק באינטרנט , הוא המפתח שלך לניהול קמפיין פרסומי עם ROI מקסימלי.

למה אג’נט אינטראקטיב?

כי מאז 1996 הצוות שלנו צבר ניסיון עצום בניהול מהלכי פרסום מורכבים בשוק הבינלאומי והמקומי. הניסיון שלנו כולל ניהול תקציבים גדולים בתחומים תחרותיים, בשפות שונות ובמספר מנועי חיפוש במקביל.

כשמדובר בקמפיינים גדולים עם עשרות ומאות אלפי מילים וביטויי מפתח ובעבודה מול מסד נתונים גדול המתעדכן בתדירות גבוהה, הניסיון, הידע והכלים הטכנולוגיים שלנו יחסכו לך זמן, משאבים והרבה מאוד כאב ראש בדרך להשגת תוצאות מעולות.

לאורך השנים פיתחנו מגוון של כלים טכנולוגיים יחודיים לעבודה מול API של גוגל ומנועי חיפוש נוספים. הכלים הללו ייחודיים לנו, הידע והצוות שלנו מאפשרים לנו גם לפתח כלים כאלה בהתאמה אישית עבור כל קמפיין.

כשמנהלים קמפיין PPC אין סוף לאפשרויות. תמיד יש עוד מילת חיפוש, תמיד יש מודעה יותר משכנעת, תמיד יש דף נחיתה יותר יעיל, תמיד יש מנוע חיפוש מקומי שייתן עוד תוצאות.

וזה החוק הבסיסי של קמפיין PPC- תמיד אפשר להפיק יותר.

זו תהיה גם נקודת המוצא שלנו כשננהל את הקמפיין שלך. אנחנו נתחיל ממחקר מילים מקיף ומעמיק שיהוו את הבסיס היציב של הקמפיין. לאורך כל הקמפיין אנחנו נעדכן שוב ושוב את מילות וביטויי המפתח בחיפוש אחר ביטויי הזהב שלך- אלה שמביאים לך הכי הרבה המרה בעלות הנמוכה ביותר.

לאורך כל הקמפיין נלווה אותך באופן שוטף גם בהטמעת קודים של סטטיסטיקה אצלך באתר וגם בקונפיגורציה של מערכת הסטטיסטיקה במידה ועדיין לא התקנת אחת.

כולם יודעים שניתוח סטטיסטי מדוקדק הוא הסוד הגדול של הקמפיין, מעטים באמת יודעים לבצע ניתוח כזה – ללמוד את המספרים ולמצוא את הפוטנציאל שמסתתר ביניהם. מומחי הסטטיסטיקה שלנו ילוו אותך לאורך כל הקמפיין, ינתחו כל העד וכל שינוי ויאפשרו לך להישאר עם היד על הדופק ולמצות את הפוטנציאל של תקציב הפרסום שלך.

זה הקמפיין שלך
זה הקמפיין שלך, זה התקציב שלך, זה המוצר שלך- אין מישהו שמכיר אותו בעולם יותר טוב ממך. אנחנו אמנם ננהל את הקמפיין עבורך, אבל ננהל אותו בשיתוף מלא איתך. מניסיוננו, מעבר למחקרים, סטטיסטיקות, ניתוחים וקונפיגורציות- שיתוף פעולה מלא הוא המרכיב החשוב ביותר להצלחה של קמפיין פרסום בגוגל ושיווק באינטרנט.

סך תקציב הפרסום בישראל עומד על 4 מיליארד ₪ בשנה בקירוב, מתוכם 75-80 אחוזים מופנים למדיות מסורתיות כגון טלוויזיה, עיתונים, רדיו ופרסום חוצות. אלה הם נתונים כלליים של השנים האחרונות כפי שמפרסמת אותם יפעת בקרת פרסום, אבל הם לא מספרים את התמונה המלאה:

לא בטוח שהנתונים האלה משקפים את התמונה המלאה על עולם הפרסום בארץ, שכן בשנים האחרונות כמעט כל בעלי עסק, לא משנה גודלו ומחזור העסקים שלו, יכול להשתמש בגוגל ובאמצעים אחרים לפרסם לקהלים ממוקדים בעלות נמוכה, דבר שמעולם לא היה זמין עבורם בעבר.

עוגת הפרסום, נתוני יפעת בקרת פרסום (משוער, 2014)


אינטרנט – 16%
טלויזיה – 42%
קולנוע – 1%
חוצות – 5%
רדיו – 5%
עיתונים – 31%

 

 

 

 

 

פרסום באינטרנט כמנוע צמיחה לעסקים
יתרה מכך, וזאת הנקודה החשובה באמת: האינטרנט הוא המדיום הצומח ביותר בקרב עוגת הפרסום והוא נוגס עוד ועוד תקציבים בעיקר על חשבון העיתונות הכתובה. תוך שנים ספורות האינטרנט עשוי להפוך למדיום השני מבחינת תקציבי פרסום , אחרי הטלוויזיה, ואם לוקחים בחשבון את עשרות אלפי בעלי העסקים הקטנים ולא רק את המפרסמים הגדולים ביותר במשק, הוא צפוי לעבור גם את הטלוויזיה בעתיד הלא רחוק.

לחץ כאן לסיפורי הצלחה בתחום PPC