גוגל אנליטיקס - ניתוח תנועה לאתר Google Analytics
אג'נט דיגיטל, שיווק 360 מעלות באינטרנט – נסו אותנו.
Open
X

גוגל אנליטיקס Google Analytics. כלי ניתוח אתרים מאפשרים לך להיחשף למידע חיוני להצלחת האתר שלך.


כלי ניתוח אתרים כגון גוגל אנליטיקס Google Analytics מאפשרים לך להיחשף למידע חיוני להצלחת האתר שלך. הפקת מידע מדויק על האתר, הסקת מסקנות ויישומן ישפר משמעותית את ביצועי האתר ויחסי ההמרה (Conversion Rate), יספק מידע רב ערך על ביצועי קמפיינים ויעזור לך לשפר נקודות חולשה באתר.

כיום, כלי האנאליטיקס מאפשרים “לצבוע” גולשים כך שניתן לקבל מידע מאוד מדוייק על פעולות הגולשים באתר. תוכנות האנאליזה לא עוצרות באינטרנט ומספקות כלי מדידה של התנועה בסלולר ובאפליקציות סלולריות.

המומחים של אג’נט יעזרו לך להפיק את המקסימום מאתר האינטרנט שלך בעזרת ניתוח תנועת גולשים מתקדם הכולל קונפיגורציה, תמיכה טכנית ביישום ברמת האתר, סגמנטציה, יצירת דוחות ייחודיים, חיבור למערכות backoffice/crm, ניתוח, הפקת מסקנות והמלצות לשיפור.

בנית אתר, השקעת זמן וכסף, יש לך תנועת גולשים באתר- מעולה! כעת הגיע הזמן להפיק מכל אלה את המקסימום.

מונחי יסוד

ישנם מספר מונחי מפתח שנועדו לתאר את התנהגות הגולשים במנועי החיפוש ובאתר שלכם, להלן מספר מונחי יסוד לצורך המחשה (בקרו במילון המונחים שלנו לקריאה נוספת):

  • CTR – Click through ratio – יחס הקלקה. מושג זה נועד להמחיש את כמות הפעמים בהם הופיע האתר שלכם בתוצאות החיפוש ביחס לכמות ההקלקות של הגולשים בפועל. בין השאר, הנתון הזה יכול ללמד אותנו על איכות הכותרות והתיאורים של האתר לצד איכות המיקומים בתוצאות חיפוש רלבנטיות.
  • Visits – כמות הביקורים באתר. גולש יכול לבקר באתר שלכם מספר פעמים ביום, בשבוע או כל תקופת זמן אחרת. כל ביקור שלו באתר ייחשב כביקור חדש אם עברו למעלה מ-30 דקות מאז הביקור האחרון. אם האתר שלכם מתרענן באופן אוטומטי כל כמה דקות כפי שנהוג באתרי חדשות, הרי שגולש שהשאיר את הדפדפן שלו פתוח באתר ייחשב כל חצי שעה כביקור נוסף.
  • Visitors – ביקורים או מבקרים באתר. נתון זה מתייחס לכמות האנשים שהגיעו לאתר בכל פרק זמן נתון לפי הדוח הרצוי. הנתון מתייחס לביקור הראשון בלבד של אותו אדם ולא לשאר הביקורים שלו באתר שלנו, אם היו כאלה.
  • Pageview – צפייה בעמוד. כל כניסה של כל גולש לכל עמוד באתר נחשבת כצפייה באותו עמוד, כולל כניסות של אותו גולש במסגרת זמן נתון של חצי שעה.
  • Unique Pageview – צפייה ייחודית בעמוד. נתון זה מתייחס לכל הצפיות המשולבות של גולש מסוים בעמוד מסוים במסגרת זמן נתון של חצי שעה. אם הגולש ביקר בעמוד מסוים שלוש פעם באותה מסגרת זמן זה ייחשב כצפייה ייחודית אחת.
  • Bounce rate – יחס נטישה. נתון המתייחס לכמות האנשים שהגיעו לאתר, ראו עמוד אחד בלבד ויצאו. הנתון יכול ללמד על הרלבנטיות של האתר ביחס למיקומים שלו בתוצאות החיפוש והאטרקטיביות הכללית של האתר ויכולתו להניע לפעולה רצויה.
  • Traffic Sources – מקורות תנועה לאתר. לכל אתר יש מספר מגוון של מקורות תנועה כולל בין היתר תנועה אורגנית ממנועי חיפוש, תנועה ממומנת ממנועי חיפוש או רשת התוכן, תנועה מבאנרים קנויים, תנועה מאתרים המקשרים אלינו, תנועה שמקורה בדיוורים ישירים, טראפיק שמגיע באופן ישיר ועוד.
  • Conversion Rate – יחס המרה. יחס ההמרה יכול להימדד באמצעות פרמטר של השלמת מטרות (Goal Completions) או כמות רכישות Ecommerce) Conversion Rate). יחס ההמרה מעיד על איכות האתר, איכות ההנעה לפעולה, מבנה האתר וגם על איכות המוצרים או השירותים הנמכרים בו ביחס למתחרים והוא כלי ראשון במעלה להפקת לקחים ושיפור מתמיד.
  • A/B Testing – ניסוי על ואריאציה של שני דפים (או יותר). זהן הכלי העיקרי שמאפשר לנו למדוד את איכות ההנעה לפעולה של דפים זהים בהם אנו משנים אלמנט אחד או יותר כדי לבדוק את האפקטיביות של שניהם ביחס למטרות שהוצבו באתר.
הגולשים האלה, מה אתה באמת יודע עליהם?
מאיפה הם מגיעים אליך, לאן הם הולכים ממך, כמה זמן הם מבלים באתר, איזה דף הכי מעניין אותם, או יותר חשוב- איזה דף הכי מעצבן אותם…

הגולשים באתר שלך הם לא נתונים סטטיסטיים, הם בני אדם. הם מתעניינים, מתעצבנים, משתעממים ומתבלבלים בשניה. הדרך היחידה להגיע להבנת האינטראקציה של הגולשים עם האתר שלך הוא ניתוח מעמיק של תנועת והתנהגות הגולשים אצלך באתר.

מה אנחנו עושים בשבילך?
מומחי ניתוח Web Analytics של אג’נט אינטראקטיב חיים ונושמים אינטרנט, ולא פחות חשוב- אוהבים ומבינים אנשים. הניסיון הרב שנצבר עם השנים תוך שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים כמו גוגל אנליטיקס , Web Trends ו- Traffic Analyzer, מאפשר למומחים שלנו להציג בפניך תמונה מלאה של התנהגות הגולשים באתר שלך.
למה גוגל אנליטיקס (Google Analytics) טוב?
  • לאתר נקודות חולשה באתר
  • לאתר נקודות כח באתר
  • להביא עוד גולשים
  • לעקוב אחר יעילות פעילויות שיווקיות
  • לשפר מכירות
  • לאתר הזדמנויות עסקיות
  • לשפר יחסי המרה (ROI)
איך אנחנו עושים את זה?
Web Analytics – ניתוח מתודולוגי של עשרות מדדים, המתייחסים לתנועת הגולשים באתר ולתכנים נצפים. מדדים אלה כוללים בין השאר עמודי כניסה לאתר, עמודי נטישה, זמן שהייה ממוצע באתר, כמות דפים נצפים פרק גולש ויחסי נטישה לאחר עמוד אחד (Bounce Rate).

Heuristic Evaluation – סקירה מקיפה של האתר, לצורך איתור כשלים המשפיעים לרעה על פעילות האתר. גורמים שוליים לכאורה, כגון: מיקום לא נכון של לחצנים, תפריט ניווט לא ברור, טקסט “הנעה לפעולה” לא ממוקד, יכולים להיות בעלי השפעה עצומה על רווחיות האתר.
תוכנות Usability – התוכנה “מקליטה” את חווית הגלישה של גולשי האתר, ומאפשרת לצפות ולנתח את פעולות הגולשים בזמן אמת.
סקרים – ביצוע סקרים תקופתיים או קבועים על מנת לקבל משוב מהגולשים באתר. הטמעת מערכות חיצוניות לניהול סקרים, משוב טקסטואלי ודירוג של חוויית המשתמש באתר.

Conversion Rate Optimization
חלק חשוב של הפעילות שלנו לשיפור התוצאות העסקיות של לקוחותינו הוא שיפור מתמיד של יחסי ההמרה באתר – קרא עוד על שירותי CRO

לחץ כאן לסיפורי הצלחה בתחום Google Analytics