גוגל תג מנג'ר - ניהול תגיות עם GTM
אג'נט דיגיטל, שיווק 360 מעלות באינטרנט – נסו אותנו.
Open
X

גוגל תג מנג’ר – ניהול תגיות עם GTM. ניהול תגיות מתקדם וקל ליישום

מה זה גוגל תג מנג’ר  Google Tag Manager?

גוגל תג מנג’ר  Google Tag Manager הוא מוצר מבית גוגל המאפשר לנו לספק שירות ניהול תגיות עבור לקוחות באופן עצמאי ומנותק ברובו מצוות הפיתוח של האתר, ובכך לפשט את הליך ניהול התגיות ולהוזיל את עלויות הפיתוח השוטפות של האתר. לאחר הטמעת תג יחיד באתר שלכם, נוכל לנהל עבורכם את רוב הקודים החיצוניים שרוב האתרים צריכים להטמיע בהם:

  • קוד אנליטיקס
  • קוד המרה של גוגל רימרקטינג
  • קוד המרה של פייסבוק
  • מעקב אחר אירועים באתר (Event Tracking)
  • קודי מעקב של רשתות שותפים
  • קוד מעקב אחר רכישות באתרי מסחר אלקטרוני
  • אימות האתר מול אתרים חיצוניים דוגמת פייסבוק, כלי מנהלי האתרים של גוגל,

אלו רק כמה דוגמאות לשורות הקוד השונות שיש להטמיע כדי שנוכל לספק לכם נתונים מהימנים על ניתוח תנועת הגולשים באתר שלכם.

למה האתר שלי צריך ניהול תגיות?

שאלו עצמכם את השאלות הבאות. במידה וענית עלי חצי מהן או יותר בחיוב, האתר שלך זקוק לניהול תגיות:

  • האם חברת התוכנה דורשת תשלום נפרד ונכבד עבור כל עדכון של האתר?
  • האם פרק הזמן שבה חברת התוכנה מטמיעה את עדכוני התגיות עולה על יום אחד?
  • האם קרה שדחיתם קמפיין פרסומי עקב חוסר יכולת מעקב אחר התוצאות?
  • האם אתם מפיקים מגוגל אנליטיקס את מלוא טווח היכולות שהכלי מציע?
  • האם יש באתר שלכם למעלה מ-500 עמודים?
  • האם אתם “תקועים” עם גרסת אנליטיקס ישנה וחוששים לשדרג אותה עקב העלויות הכרוכות בכך או עקב אובדן נתונים בתקופת המעבר?
  • האם אתם מרגישים שהנתונים באנליטיקס אינם תואמים את נתוני הגלישה האמיתיים באתר שלכם?
  • האם אינכם בטוחים איזה סוגי תגיות יש לכם היום, בכמה מן העמודים הן מוטמעות או לצורך מה הוטמעו מלכתחילה?

איך Agent יכולה לעזור לך?

אם החלטתם שהאתר שלכם זקוק לניהול תגיות עם Tag Manager, נוכל לעזור לכם להטמיע אותו במהירות ובקלות ללא אובדן נתונים, בלי עלויות גבוה תוך תמיכה שוטפת בכל עדכון עתידי.