SEO, קידום אתרים מקצועי מבית אג'נט
אג'נט דיגיטל, שיווק 360 מעלות באינטרנט – נסו אותנו.
Open
X

SEO, קידום אתרים בגוגל. קידום אורגני במנועי חיפוש

אג’נט היא חברת SEO מובילה המספקת שירותי קידום אתרים בגוגל ובמנועי חיפוש בינלאומיים. שירותי ה SEO של אג’נט כוללים עבודה על אספקטים רבים ומגוונים הקשורים לביצועי האתר שלך באינטרנט, טכנולוגיה, תוכן, קישורים, אך מתמקדת בנושאים בעלי החזר ההשקעה הגבוהה ביותר ובזמן הקצר ביותר.

אג’נט מתמחה בקידום אתרים באינטרנט כבר משנת 1996 ולחברה ניסיון, מומחיות ומשאבים שנצברו במהלך השנים לא רק בקידום אתרים בגוגל אלא גם במנועי חיפוש אחרים ופלטפורמות פרסומיות נוספות שיכולות להגדיל את כמות הגולשים באתר שלך, לשפר את הנראות שלו באינטרנט ולשפר את יחסי ההמרה באופן עקבי.

מה זה SEO? תהליך אופטימיזציה למנועי חיפוש

תהליך האופטימיזציה הוא תהליך בו מתבצעת סידרה של שינויים בכל הרבדים באתר שלך בכדי לשפר את ביצועיו במנועי החיפוש ובכלל. כשאנחנו באג’נט אינטראקטיב באים לבצע תהליך כזה, אנחנו משתמשים במתודולוגיה מובנית שפיתחנו ומוכיחה את עצמה לאורך השנים בתוצאות עסקיות מעולות לעסקים ומותגים מובילים ובתחומים תחרותיים.
המתודולוגיה שלנו מבטיחה לך ניהול תהליך מעמיק ויסודי המטפל באתר ככללותו ויוצר דינמיקה של שיפור מתמיד בתוצאות.

התהליך עצמו מתנהל דרך שלושה שלבים:

זהו השלב הבסיסי בו אנו מבצעים ניתוח מלא של האתר שלך אל מול השוק בו אתה פועל, קהלי היעד שלך והתוצאות אליהן אתה ואנחנו שואפים להגיע.

  • ניתוח שיווקי – (Targeted Marketing Analysis)

    ניסוח מטרות עסקיות, איתור קהלי יעד, התאמת התקציב והכרת המתחרים ופעילותם בתחום הספציפי. ניתוח זה מתבצע בשיתוף פעולה הדוק אתך, הלקוח.

  • הגדרת נישה

    (Marketing Niche Definition) מחקר והגדרת הנושאים וביטויי המפתח המבוקשים והממוקדים לתחום העיסוק.
    בבסיס עולם מנועי החיפוש עומדים ביטויי החיפוש אותם מקלידים הגולשים. בבסיס כל תהליך אופטימיזציה מוצלח, עומד מחקר מילות מפתח מעמיק. במחקר זה אנו בודקים באילו ביטויים ומילות מפתח נתמקד על מנת ליצר תנועת גולשים יעילה. השיקולים הנלקחים בחשבון בתהליך בחירת המילים הם כמות החיפושים שיש לכל מילת מפתח, רלוונטיות מילות המפתח לאתר, מיקוד מילות המפתח מילות מפתח חלופיות, איות, תחרותיות וכל זה כדי לאתר את מילות המפתח שיביאו בסופו של דבר יחס המרה אופטימלי להשקעה שלך.

  • ניתוח טכנולוגי

    אנחנו בוחנים את האתר ברמה הטכנולוגית בחיפוש אחר בעיות טכניות ברמת התאימות למנועי חיפוש. בין הנושאים הנבדקים: שימוש בסקריפטים, מבנה הניווט באתר, Frames / I-frames, encoding, web server headers ועוד.
    כחלק מהניתוח הטכנולוגי של האתר אנחנו מבצעים סריקה לגילוי “חורים” בטכנולוגיה ובקישוריות שיכולים להפחית מכוחו של האתר במנועי החיפוש.

  • בחינת התכנים באתר

    אג’נט אינטראקטיב מנתחת את סוגי התוכן השונים באתר ומציעה פתרונות קידום אתרים על מנת לנצל את התוכן לסוגיו ליצירת תנועה מקסימלית ואיכותית של גולשים ממנועי חיפוש לאתר. לאורך השנים פיתחנו מומחיות בחשיפת תכנים הקיימים במסדי נתונים של הארגון ואינם נראים למנועי החיפוש. התוצאה של תהליך כזה היא מענה מעולה לזנב הארוך של ביטויי החיפוש.

  • בחינת קישוריות פנימית

    בכל אתר אינטרנט המכיל יותר מדף אחד יש מערכת של קישורים פנימיים. כמו שהגולש עובר בין הדפים על ידי הקלקה על הקישורים, כך גם מנועי החיפוש “גולשים” באתר, סורקים את הדפים ולומדים את התוכן. למבנה וההיררכיה של הקישורים חשיבות מכרעת ביכולת של גוגל ומנועי חיפוש אחרים להגיע לכל הדפים באתר וביכולת שלהם לקבוע את החשיבות של כל דף בהיררכיה הפנימית של האתר. קישוריות פנימית לא מדויקת יכולה לתעתע במנוע החיפוש ולגרום לו לפסוח על דפים, או ליצור “חורים” דרכם דפים שאנו מעוניינים לקדם מאבדים כח.
    בתום שלב הניתוח אנו מגישים לכם מסמך מפורט לביצוע שינויי אופטימיזציה באתר.

בשלב זה אנחנו מתניעים תהליך תמידי של שינוי חיובי וצמיחה באתר על ידי הטמעה של שינויים ובניית קישורים.

  • הטמעת השינויים באתר

    הטמעת השינויים באתר שלך מתבצעת צעד- צעד ובליווי מלא שלנו. אנו נעזור לך לגבש סדר עדיפויות בהטמעה של השינויים ולכל אורך הדרך הצוות המקצועי שלנו יהיה נגיש תמיד לכל שאלה או עניין שעולה מהתהליך.
    בכל מקרה, חשוב להבין כי אנו מקפידים על כך שהשינויים המוצעים על ידינו לא יפגעו בחוויית המשתמש באתר בשום צורה- לא ברמה הטכנית, לא ברמת העיצוב ולא ברמת המסרים השיווקיים – פרסומיים של הארגון.

  • בניית קישורים לאתר

    במקביל ליישום הנחיות האופטימיזציה ולאורך כל התהליך, מומחי הקישוריות שלנו יבנו עבורכם מערך קישורים יעיל.
    קישוריות חיצונית היא אמנם משהו שמתפתח ומשתבח עם הזמן בצורה טבעית, אולם ישנן דרכים רבות כדי להתערב ולשפר את איכותה.
    בגלל חשיבות נושא הקישוריות החיצונית לקידום אתרים בגוגל מדובר בנושא מורכב ועדין. בנייה לא נכונה של קישוריות יכולה להיות בזבוז של זמן במקרה הטוב או לגרום נזק של ממש לביצועי האתר. בנייה נכונה ומתמשכת של מערכת קישורים היא גם מרכיב בסיסי להצלחה יציבה ומתמשכת.

  • מעקב אחר התוצאות

    לאורך ביצוע ההנחיות וההמלצות שאנו מעבירים ובמקביל לבניית מערך הלינקים אנו מבצעים מעקב אחר תהליך האופטימיזציה. מעקב זה כולל:
    בחינת מיקומי האתר תחת מילות המפתח בהן החלטנו להתמקד עפ”י מחקר המילים.
    בחינת כמות התנועה האורגנית ממנועי חיפוש.
    בחינת יחס ההמרה לפעולות שמייצרת תנועה זו לרבות: כמות הזמנות, מכירות דרך האתר, כמות לידים או כל פרמטר אחר אותו הגדרנו כמדד להצלחת הקמפיין.
    חלק בלתי נפרד מתהליך המעקב כולל בחינה שוטפת של השוק- הרי האתר שלך אינו פועל בחלל ריק. כל שינוי בשוק משפיע גם על הביצועים של האתר. זיהוי מוקדם של שינויים במגמות השוק מאפשר לכם להיות תמיד צעד אחד לפני כולם.

  • ניתוח התוצאות

    ניתוח מעמיק של השפעת השינויים גם בתוצאות במנועי החיפוש וגם באיכות וכמות התנועה באתר, מאפשר לצוות שלנו להסיק מסקנות ולתרגם אותם להנחיות לביצוע.

בשלב זה האתר שלך נכנס לשגרה של אופטימיזציה:
ניתוח התוצאות מוביל להנחיות לביצוע- ביצוע ההנחיות מוביל לשינוי בתוצאות- ניתוח השינוי בתוצאות מוביל להנחיות נוספות לביצוע…

כי זו השגרה שלנו- חתירה בלתי פוסקת ובלתי מתפשרת לשיפור מתמיד בתוצאות.

×

שלבים 1-3 מתבצעים באופן שוטף בכדי לשפר את התוצאות באופן קבוע

לחץ כאן לסיפורי הצלחה בתחום SEO