פרסום באינטרנט, קידום ממומן באינטרנט, פרסום סלולרי
אג'נט דיגיטל, שיווק 360 מעלות באינטרנט – נסו אותנו.
Open
X

פרסום באינטרנט ובמכשירים ניידים.

שוק הפרסום באינטרנט הוא אחד התחומים בהם החדשנות משחקת תפקיד מרכזי. מערכות הפרסום משתדרגות מיום ליום , נעשות מורכבות יותר מצד אחד ומאפשרות מצד שני, שיטות מתקדמות לפילוח הקהל והתמקדות בגולשים רלוונטיים לעסק שלך. ריבוי הזירות והפלטפורמות בהם הגולשים פעילים מוסיף אתגר כאשר עלינו לפעול במספר זירות בו זמנית. אג’נט מספקת שירותי שיווק ופרסום מתקדמים ללקוחות מובילים ומותגים מובילים בארץ ובחו”ל ובעלת ניסיון רב בשיווק אפקטיבי בתחומים תחרותיים.

אג’נט מנהלת עבורך הלקוח, קמפיינים ממוקדי תוצאות עסקיות, ומספקת שירותים הכוללים אופטימיזציה של ביצועי האתר, דפי הנחיתה – ותמיכה טכנית בנושאים של מעקב ומדידה. שירות זה הינו האפקטיבי ביותר ביחס עלות תועלת וכולל פרסום ברשת הפרסום של גוגל, ברשתות חברתיות ופרסום סלולרי בכל ההתקנים הניידים (טאבלטים וסמארטפונים).

קמפיינים מבוססי מילות חיפוש הם הבסיס לרוב הקמפיינים הממוקדים תוצאות עסקיות באינטרנט. גם אם מדובר במודעות טקסט, בבאנרים או בוידאו, ניהול קמפיין ממוקד מתחיל בדרך כלל בשילוב של קריאטיב, של מחקרי מילות חיפוש, של מדידה מדוייקת של התוצאות באופן שוטף ושל ניהול קמפיין אפקטיבי. עם שיפור מערכות הפרסום כגון Google Adwords וכניסת הפרסום למובייל, ניתן כיום לפרסם באמצעים מגוונים יותר ואפקטיביים לא פחות וכן בסוגי מודעות רבים יותר. ניתן לפרסם לגולשים המתעניינים בתחום מסויים ללא קשר לאתר בו הם גולשים (Interest), ניתן לתייג גולשים שביקרו באתר ולהציע להם הצעות שיווקיות משופרות באמצעות מודעות המתפרסמות ברשת התוכן של גוגל (Remarketing), ניתן לפרסם מודעות למוצר ספציפי (Product Ads) או לנצל את הפלטפורמות הסלולריות המציעות כיום הזדמנות עם מחירים נמוכים ויחסי המרה גבוהים באופן מפתיע.

אג’נט ממוקדת בתוצאות העסקיות של הלקוח ופועלת לשיפור מתמיד ביחס העלות תועלת. שירות ניהול קמפיין באג’נט כולל גם אופטימיזציה של ביצועי האתר או דפי הנחיתה (CRO), ותמיכה טכנית בנושאים של מעקב ומדידה. אג’נט מציעה שירות ניהול קמפיין בינלאומי במגוון שפות.

אג’נט מנהלת קמפיינים ללקוחות ומותגים מובילים בארץ ובחו”ל ובעלת ניסיון רב בשיווק אפקטיבי בתחומים תחרותיים מזה למעלה מעשור. לקוחותינו נהנים מתוצאות מדהימות ומשירות מסור ואיכותי. לחץ כאן לסיפורי הצלחה בניהול קמפיינים PPC.


אג’נט אף מציעה ניהול קמפיינים דינמיים באמצעות תוכנת ה gent API@ ללקוחות בתחומי E-Commerce או תיירות בהם ישנם ריבוי מוצרים או מבצעים במחירים המשתנים באופן תכוף.

פרסום בגוגל SEM

רשת הפרסום של גוגל Google Display Network או GDN בקיצור, מציעה את הטוב משני העולמות – גם מיתוג באמצעות באנרים וקריאטיב וגם תוצאות עסקיות. הפרסום ברשת התוכן של גוגל כולל מודעות טקסט, באנרים ווידאו וכן פרסום סלולרי בפלטפורמות ניידות. באמצעות כלי פילוח ופיטצ’רים רבי עוצמה שלא קיימים במדיות רגילות ניתן לפרסם בצורה אפקטיבית במיוחד לגולשים רלוונטיים וברשת הפרסום באתרים הגדולה בישראל.
קרא עוד על פרסום ברשת התוכן של גוגל

קמפיינים מיתוגיים בגוגל

הפרסום ברשתות חברתיות נעשה אפקטיבי יותר ויותר. עם התפתחות המדיה והשיפורים במנגנוני פילוח קהלי היעד ושיטות התמחור הנהוגות בפייסבוק (Facebook) ובלינקד-אין ניהול קמפיינים ברשתות אלה הופך כדאי יותר ויותר. ההצלחה טמונה בהבנת המדיה, בקריאטיביות ובויראליות של המדיה החברתית. קרא עוד על פרסום ברשתות חברתיות.

פרסום בפייסבוק

מנתוני גוגל טרנדס של השנה האחרונה עולה תמונה ברורה כשמש. YouTube שני רק לפייסבוק מבחינת אחוזי הצמיחה שלו, ומרכז מדי יום תעבורה של מיליוני ישראלים שבאו לשתף ולצפות בסרטונים. עובדה זו לבדה מחייבת כל גוף בעל נוכחות אינטרנטית לשקול ברצינות פרסום ביוטיוב כמדיום חלופי לאמצעי פרסום אחרים כגון גוגל.
פרסום ב YouTube

לחץ כאן לסיפורי הצלחה בתחום שיווק בינלאומי באינטרנט
לחץ כאן לסיפורי הצלחה בתחום PPC