פרסום ושיווק בפייסבוק, ניהול קמפיין בפייסבוק לדסקטופ או מובייל
אג'נט דיגיטל, שיווק 360 מעלות באינטרנט – נסו אותנו.
Open
X

פרסום בפייסבוק. ניהול קמפיין בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

לא משנה מה קהל היעד שלך עושה, אתה יכול להיות בטוח שהוא מדבר על זה בפייסבוק. שירותי הפרסום שלנו ברשת החברתית פייסבוק (Facebook) מאפשרים לך להרחיב את החשיפה למותג שלך מעבר למנועי החיפוש ואתרי התוכן וליהנות מהיתרונות הגדולים של פרסום ברשת החברתית הגדולה בעולם:

  • חשיפה יעילה
  • קמפיינים מפולחים ומדויקים
  • הפצה ויראלית של מסרים בידי הגולשים עצמם
  • מגע של המותג עם הגולש בסביבה ידידותית
  • אינטראקציה פעילה של הגולש עם המותג
  • הרחבת הנוכחות של המותג ברשת
  • עלות נמוכה לקליק יחסית לגוגל אדוורדס
  • נגישות לגולשים בסמארטפונים

למה לפרסם בפייסבוק

נכון לתחילת 2015 יש לפייסבוק 1.35 מליארד משתמשים פעילים מכל רחבי העולם, מהם כ-4.2 מיליון גולשים ישראלים. משך הזמן הממוצע של גולש בפייסבוק עומד על כ-40 דקות ביום – הרבה מעבר לכל אתר אחר באינטרנט כולל אתרים ענקים כגון יוטיוב. למעשה, מבחינת כמות הגולשים והאינטראקציה של האתר איתם, פייסבוק עומדת כתף אל כתף לצד גוגל כפי שממחישה מפת האינטרנט הבינלאומית.

בסיס המשתמשים האמיתי של פייסבוק עוד גדול הרבה יותר אם נביא בחשבון את אינסטגרם וואטסאפ, אותן רכשה פייסבוק בשנים האחרונות. Whatsapp הודיעה בתחילת 2015 כי יש לה 700 מיליון משתמשים פעילים, בעוד לאינסטגרם 200 מיליון משתמשים פעילים. בעוד ש-Whatsapp עדיין נקייה מפרסומות, הרי שפייסבוק כבר מאפשרת למפרסמים לקדם תמונות באינסטגרם.

במפת הרשתות החברתיות פייסבוק שולטת ללא עוררין ואין אף מתחרה באופק שיכולה לסכן אותה, בוודאי במדינה כמו ישראל:

פרסום סלולרי בפייסבוק

עוד נתון שעשוי לעניין אותך כמפרסם הוא כמות המשתמשים בפייסבוק באמצעות סמארטפונים ומובייל, שנאמדת בימים אלה בכמעט שליש מסך משתמשי האתר או למעלה ב-400 מיליון בני אדם, כאשר מספר זה צפוי לגדול באופן משמעותי בעתיד הקרוב. פייסבוק משדרגת בלי הפסקה את היכולת של המפרסם להגיע לבעלי הסמארטפונים (כפי שעושה גם גוגל) במטרה להציע כבר בעתיד הקרוב פרסום מבוסס מיקום – אופציה שתפתח עולם חדש של אפשרויות פרסום כמעט לכל בעל עסק. בהקשר זה חשוב לציין כי נכון להיום, פייסבוק היא החברה בעלת הפרסום היעיל ביותר במובייל, מה שתבמורה מבטיח למפרסמים החזר מצויין על השקעתם בפרסום שם.

לפצח את מהות הפרסום בפייסבוק

יש כאלה הטוענים כי פרסום בפייסבוק אינו אפקטיבי דיו, בוודאי בהשוואה לפרסום ממוקד בגוגל, יש בכך מידה של אמת – אבל פייסבוק היה ונותר אחד מערוצי הפרסום בעלי האפקטיביות הגדולה ביותר בהשוואה למנועי חיפוש – כל עוד נוקטים באסטרטגיה שיווקית נכונה שלוכדת את תשומת ליבו של הגולש ומעניקה לו תמורה בעבור הלחיצה שלו, בין אם מדובר במבצע, פרס, קופון או כל תמריץ קריאייטיב אחר לביצוע פעולה כלשהי, בייחוד אם היא מתבצעת בתוך עמוד המוצג בפייסבוק ולא באתר של המפרסם. אנחנו באג’נט הצלחנו לפצח את סודות הפרסום המוצלח בפייסבוק ומספקים ללקוחות שלנו על בסיס קבוע קמפיינים שעומדים בכל יחס ROI אותו קובע הלקוח.