אג'נט דיגיטל, שיווק 360 מעלות באינטרנט – נסו אותנו.
Open
X

GetBus.
מערכת הזמנת הסעות

GetBus

Share on Google+Share on LinkedInShare on FacebookEmail this to someone

האתגר:
אנו באג’נט שמחים להענות לאתגר של חברות סטארט-אפ ומיזמים מעניינים – לקוחות שמחפשים שותף טכנולוגי לטווח ארוך, שותף שממוקד בצרכי הלקוח ויודע לתת מענה הן במישור הטכני והן במישור השיווקי.
פרויקט גט-באס (GetBus) הגיע אלינו כרעיון סטארט-אפי למערכת הזמנות להסעות מבוססת ווב. לאחר מחקר הגענו למסקנה שאין דוגמה קיימת לכך, וערכנו תהליך אפיון UX \ UI לאתר ולתהליך הזמנת השירות בו.
דרישות המערכת היו מצד אחד שהשימוש בה לא יצריך אוריינות טכנולוגית עמוקה אך מאידך ייתן מענה מקיף לכל מרכיבי ההזמנה ולא יצריך התערבות של CALL CENTER.

שלבי הפרויקט:
כבר בשלבים הראשונים של האפיון העלנו רעיון של מנוע הזמנות הדומה ויזואלית לאתרי תיירות ושילובו בתהליך עם מספר שלבים בדומה לתהליך one-page-checkout באתר אי-קומרס. לאחר תכנון הממשק פצחנו במלאכת העיצוב – ראשית עיצבנו את עמוד הבית והדפים הפנימיים והתחלנו במימוש שלהם באתר. במקביל פיתחנו את המנוע עצמו.
לאחר שילוב המנוע באתר התחלנו סבב בדיקות פונקציונאליות ושילוב בדיקות חווית משתמש (CLICKTALE).
לאחר אישור ההיתכנות על ידי הלקוח, המשכנו בפיתוח האתר והמנוע עד להשלמת האתר.

זמן הפיתוח עמד על 3 חודשים ועמדנו ביעדים הן מבחינת הסקופ והן מבחינת תוספות ובלת”מים שצצו לאורך הדרך.

אתגרים טכנולוגים:
מנוע ההזמנות כולו בנוי על אינטגרציות עמוקות מול כמה API:
1. בראש ובראשונה יש הטמעה ברמה מאוד גבוה של מפות גוגל: החל מחיפוש המקומות עם שימוש ב AUTO-COMPLETE ו AUTO-SUGGEST מתוך הגוגל מאפס. לאחר מכן יש שירטוט התוואי על המפה עם אפשרות עריכה, הזזה ומחיקה של נקודות, קבלת מרחקים ו parsing של מקומות ללא כתובת.
2. אינטגרציה עם מערכת הזמנות הפנימית של הלקוח: לכל אורך התהליך המנוע יוצר מופע במערכת הפנימית של הלקוח, מעדכן אותה בפרטי הלקוח ליצירת ליד, ומשלים זיהוי כאשר ההזמנה שולמה מול ספק הסליקה.
3. אינטגרציה מול פייפל עם תמיכה ב EXPRESS CHECKOUT וסליקה ללא חשבון PAYPAL.

סיכום:
הצלחנו ליצור מנוע הזמנות שהוא גם מקיף ומאפשר תהליך מקוון מלא וגם פשוט מספיק על מנת שכל משתמש (גם ללא אוריינות טכנולוגית גבוהה) יוכל להשתמש בה. בבדיקות משתמשים הגענו לקונברז’ן של יותר מ 10 אחוזים!
הלקוח שבע רצון מאוד ואנחנו ממשיכים לעבוד על הפרויקט למימוש השלבים הבאים.

כך הוא כותב:

בניהול פרויקטים יש הרבה מקום לבזבוז של שעות, ושעות זה כסף.
השעות שהכי קל לבזבז אלו השעות על מה שהיה צריך להיעשות אחרת מראש, בגלל שהן בלתי צפויות.
הניסיון שיש לאייג’נט הביא את המספר הזה למינימום, ועל כך תודה.


בקרו באתר

צור קשר


Please leave this field empty.