אג'נט דיגיטל, שיווק 360 מעלות באינטרנט – נסו אותנו.
Open
X

הספרייה הלאומית.
אתר המכירות של הספרייה הלאומית

הספרייה הלאומית

Share on Google+Share on LinkedInShare on FacebookEmail this to someone


הספרייה הלאומית, גוף לאומי בבעלות משותפת של מדינת ישראל והאוניברסיטה העברית בירושלים, היא אחד המוסדות החשובים ביותר המופקדים על תיעוד המורשת הכתובה של מדינת ישראל. על פי חוק, כל פרסום כתוב או מוקלט המופץ בחמישים עותקים או יותר (כולל ספרים, כתבי עט, סרטים ועוד) חייב בעליו לשלוח שני העתקים לספרייה הלאומית.
אג’נט אינטראקטיב נבחרה על ידי הספרייה הלאומית לביצוע פרויקט מורכב הכולל הקמת תשתית מסחר אלקטרוני המאפשרת רכישה של כל קטלוג הספרים המקוון של הספרייה. לאור חשיבות הפרויקט עבור הספרייה הלאומית הוצב לוח זמנים נוקשה של שלושה חודשים משלב התכנון ועד העלייה לאוויר. המומחיות שלנו בבניית אתרי מסחר אלקטרוני בפלטפורמת מג’נטו אפשרה לנו לערוך התאמות מתקדמות במערכת ניהול התוכן כדי להתאימה במדויק לצרכים הייחודים של הספרייה הלאומית.
בין האתגרים בהם עמדנו בהצלחה בפרויקט זה:
• התממשקות לקטלוג הספרים הקיים

• התאמת מג’נטו למגוון סוגי מוצרים קשים לאפיון
• אינטגרציה עם מערכות ERP של הארגון
• אפיון מוצר ובניית רכיבים שאינם חלק מהתקנה סטנדרטית ממג’נטו
• עמידה בלוחות זמנים צפופים ועלייה לאוויר תוך 3 חודשים
• התאמה מלאה למובייל

לאחר אישור העיצוב פיתחנו את מאפייני המוצרים על ידי שימוש ב CONFIGURABLE PRODUCTS + מערכת של AUTO ADD למוצרים נלווים (הנגזרים מהלוגיקה של הדפסות מיוחדות), במקביל קלטנו את המוצרים ביחד עם הלקוח וחיברנו את המערכת לממשקי צד שלישי (סםק סליקה ושילוח), כמו כן הוטמעו מערכות עזר למשתמשים (WALKME ו LIVEPERSON).

אתגרים בפרויקט:
זהו פרויקט ECOMMERCE ייחודי, שמשלב מוצרים פיזיים “קלאסיים” ומוצרים וירטואליים מורכבים מאוד. גם ה BUSINESS LOGIC בפרויקט מורכב והצריך קאסטומיזציה של עגלת הקניות ברמה מאוד גבוהה.

סיכום פרויקט:
הניסיון שלנו בפרויקטי מסחר אלקטרוני מורכבים, בא לידי ביטוי בחנות ייחודית כמו זו. האתר החל למכור מיומו הראשון באוויר וממשיך לעשות זאת בהצלחה.


בקרו באתר

צור קשר


Please leave this field empty.