אג'נט דיגיטל, שיווק 360 מעלות באינטרנט – נסו אותנו.
Open
X

Robomow

Share on Google+Share on LinkedInShare on FacebookEmail this to someone

פרנדלי רובוטיקס ישראלית המוכרת כאחת מיצרניות הרובוטים לכיסוח דשא הגדולות, החדשניות והגדלות בעולם – רובומוו. אנו מלווים את החברה כבר כ-6 שנים בפיתוח שיווק וקידום אתרי החברה.
לאחרונה עברה רובומוו מיתוג מחדש על ידי פירמה וחברת אג’נט הייתה אמונה על ההטמעה של העיצוב מחדש.

מאפייני הפרויקט:

חברת רובומוו מפיצה את מוצריה כמעט בכל נקודה בגלובוס, וכמו האתר הקודם שבנינו ישנו דגש רב על רב שפתיות. האתר חייב לעבוד ב14 שפות שונות! כמו כן, ישנו דגש רב על שימושיות מהירות תגובה וקלות עדכון התכנים. אלמנט חדש שנכנס בפרויקט הנוכחי היה תמיכה ב E-Commerce פרטני לכל מדינה עם יכולת להגדיר ספקי שילוח וסליקה לכל מפיץ בנפרד.

 

הפתרון הנבחר:

image4חברת אג’נט בחרה לעבוד על פלטפורמת וורדפרס בשילוב ווקומרס. הבחירה בוורדפרס נעשתה בגלל הגמישות העיצובית הרבה שהוא נותן והתמיכה בE-Commerce רב שפתי (בשילוב עם WPML). עקומת הלימוד השטוחה של וורפדרס והקלות שבה ניתן לעדכן תכנים היוו שיקול נוסף.

 

תהליך הפיתוח:

לאחר מיפוי התכנים באתר הקודם וקבלת עץ האתר לאתר החדש, אפיינו את סוגי התכנים הנדרשים לאתר ואת השדות לכל סוג תוכן. לאחר הקמת סביבת הפיתוח והטמעת הווקומרס וה WPML עבדנו על אפוטיציזציה לצמצום הקריאות לבסיס הנתונים, דבר שמשפיע מאוד על מהירות האתר והתגובתיות שלו.
ייבאנו את התכנים הרלווטים מהאתר הקודם שהיה מבוסס על פלטפורמת ג’ומלה, והקמנו את דפי התוכן ודפי המוצר. יצרנו בווקומרס את מאפייני המוצרים על שימוש בטקסונומיות שיאפשרו בחירת מאפיינים שונים לכל מוצר במדינות שונות. לאחר קבלת העיצוב הטמענו אותו במקביל בעמודי הסחר, עמודי התוכן ועמודי הפרלקס המיוחדים:
(עמודים הנשלטים על ידי הגלגלתhttp://roboword.com/en-GB/explore-robomow/).
3 אנשי פיתוח ומזינת תכנים עבדו במקביל עד להשלמת ההטמעה, ואחריה סבב QA מול פרימה לאישור סופי והעלאת האתר לאוויר.

התממשקויות:
האתר מתממשק מעבר לספק סליקה וספק שילוח גם למערכות הפנימיות של רובומוו, למערכת מדידת גינות – robomap, מערכת QR CODES ועוד, סרוויסים אלו נבנו בשיתוף עם הספקים השונים.

מדידות ואנליטקס:
מחלקת האנליטקס של אג’נט ייצרה מסמך מדידות מפורט ובפועל אין כפתור, אלמנט או איבנט באתר שאינם נמדדים בזמן אמת.

סיכום:
הצלחנו להשיק פרויקט גדול שעלה לאוויר תוך כ- 4 חודשים, למרות שינויי תכולה ועיצוב תוך כדי הפרויקט. על ידי מאמץ משותף של אג’נט, פירמה והלקוח עצמו. האתר עלה בהשקה שקטה ולאחר כחודש בהשקה מלאה לשביעות רצון כולם.
אג’נט גאה להמשיך להיות שותף להצלחה הבין-לאומית של פרנדלי רובוטיקס.



בקרו באתר

צור קשר


Please leave this field empty.