גוגל בתנופה

גוגל בתנופה. פחות מחודש מאז העדכון האחרון של מדד Page Rank בסרגל הכלים, וכבר יש לנו עוד עדכון, אחד המהירים בשנים האחרונות, ועוד לאחר שנטען כי גוגל הולכת לזנוח את ה-PR לחלוטין, לפחות את זה שמופיע בסרגל הכלים שלה.

יש כאלה שטוענים כי העדכון נעה כדי לתקן עוולות לא מכוונות של העדכון הקודם כגון ירידה ב-PR של google.com ל-9 או ירידה של טוויטר ל-0, מה שגרר גל של שמועות כי טוויטר עצמה ספגה ענישה מגוגל עקב הפרת ההתקשרות ביניהן בנושא החיפוש בזמן אמת.

לנו, באופן כללי, נראה שהעדכון האחרון מאתמול הוא תיקון של באג בעדכון שהיה לפניו ונראה כי מרבית האתרים חזרו לקבל בדיוק את אותו פייג' ראנק שהיה להם לפני העדכון של חודש יוני. השפעה על המיקומים, כאמור, אין לזה, ומי שה-PR שלו עלה רשאי לנפח קצת את החזה, מי שה-PR שלו ירד רשאי לא להתייחס לנושא ביותר מדי רצינות.

אבל דבר אחד אולי כן ראוי לציון, זה אחד מעדכוני הפייג' ראנק המהירים בהיסטוריה של גוגל ואולי שווה להתייחס לנושא ביתר רצינות בחודשים הקרובים, אולי מתכננים לנו משהו בגוגל שאנחנו לא יודעים עליו, ולאור מבול ההשקות האחרונות כגון גוגל+, קורא ספרים אלקטרוני שמתחרה במובילי הקטגוריה, הקינדל אמזון.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה