גוגל פריוויו עם תצוגה מקדימה

ברגעים אלה גוגל בוחנת פיצ'ר חדש: תצוגה מקדימה של אתרי אינטרנט מתוך תוצאות החיפוש. האופציה הזו כנראה זמינה כרגע לקהל קטן מאוד של גולשים בחו"ל, אבל אם להסתמך על תקדים גוגל אינסטנט, כבר בשבועות הקרובים התוספת תהפוך לחלק אינטגרלי ממנוע החיפוש.

גוגל Preview

כרגיל, לכל שינוי שגוגל מציגה בתוצאות החיפוש שלה יש השלכות גם על קידום אתרים ופרסום PPC. עדיין לא ברור אם תצוגה מקדימה תהיה זמינה גם עבור תוצאות ממומנות, אבל ברור שאם וכאשר יוצג השינוי, תהיה לו השפעה משמעותית למדי על יחס ההקלקה (CTR) אתרים בעלי עיצוב מושך עין עם תמונות כנראה יוכלו למשוך יותר גולשים גם אם המיקום שלהם בתוצאות החיפוש נמוך יותר.

בשלב הזה עדיין לא ידועים פרטים נוספים על גוגל Preview, אבל תמונות ראשונות מספק הבלוג The Next web:

גוגל פריוויו (תצוגה מקדימה)
גוגל מציגה חידוש נוסף: Preview לתצוגה מקדימה של אתרים מתוצאות החיפוש

למקור

גוגל מפחדת, אולי

בחודשים האחרונים כולם מדברים על פייסבוק כמחליף האפשרי של גוגל בעשור הנוכחי. השבוע פורסם באתר הנחשב Tech Crunch פוסט שמנבא כי תוך חמש שנים פייסבוק יהיה גדול ממה שגוגל כיום (אם לא יקרה לו משהו רע בדרך) וכנראה שבגוגל שותפים לדיעה הזו, לפחות במידה מסויימת. בכל פעם שבגוגל מרגישים מאויימים הגולשים מרוויחים. המקרה הטרי ביותר היה זה של השקת מנוע החיפוש וולפראם אלפא שלווה בבאזז אדיר. כדי לצנן את ההתלהבות החליטו אז בגוגל לשחרר גל של מוצרים ושירותים חדשים, ונראה שזה מה שהם עושים גם הפעם.

עוד פייסבוק

ואם כבר פייסבוק, אז צפו פגיעה קלה: בקרוב צפוי שינוי נוסף במראה האתר – כנראה עוד אחד בסבב השינויים שמשתמשי האתר כל כך שונאים בהתחלה וכל מתקשים להפרד ממנו כשהוא מוחלף באחר.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה