הוספת עמוד לאינדקס של גוגל באופן ידני

גוגל מוסיפה אופציה חדשה לכלי מנהלי האתרים שלה, וובמסטר טולס, המאפשרת להוסיף לאינדקס עמודים באופן ידני. הכלי החדש מצטרף לכלי וותיק יותר שמאפשר גם הוא הוספה ידנית של אתרים שלמים או עמודים ספיצפיים לאינדקס של גוגל. כמובן שבעמוד גוגל מודיעה כי היא לא מבטיחה תוצאות, אבל במרבית המקרים העמודים החדשים יתאנדקסו מקסימום אחרי יממה אחת, דבר שימושי בעיקר עבור אתרים סטאטיים ברובם, אותם גוגל לא נוהג לבקר באופן קבוע, בניגוד לבלוגים למשל, שהספיידר של גוגל מאנדקס באופן קבוע.

כדי לשלוח עמוד חדש או מעודכן לאינדקס הכנסו לכלי מנהל האתרים ומתחת לתפריט Diagnostics בחרו בתת תפריט Fetch as Googlebot. הזינו את כתובת העמוד שלכם, ומייד לאחר מכן תופיע תיבת טקסט המאפשרת לכם להוסיף את העמוד לאינדקס, כולל אפשרות להוסיף אותו יחד עם כל העמודים שמקשרים אליו. נכון לכתיבת מאמר זה, גוגל מאפשרת להוסיף בדרך זו מקסימום של 50 עמודים בשבוע לעמודים בודדים ומגבלה של 10 עמודים בחודש אם בוחרים באופציה של הוספת כל העמודים הקשורים.

מי שאינו משתמש בכלי מנהל האתרים, או רוצה להוסיף אתרים שוב, כדי להיות בטוח… יכול להשתמש גם בכלי Crawl URL – התוצאות טובות לא פחות, אבל הכלי אינו מספק את האופציות החדשות של וובמסטר טולס.

הוספת ידני של URL לאינדקס

כלי מהל האתרים מאפשר כעת הוספת ידנית של כתובת

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה