עוד שינויים בסניפט של תוצאות החיפוש

גוגל ישראל ממשיך לעדכן את האלגוריתם בסמיכות לעדכונים של גוגל העולמית, למרות שרק חלק מהשינויים אכן מוטמעים, והם לא בהכרח השינויים החשובים ביותר, וכנראה לא כאלה שיש להם משמעות של ממש מבחינת מיקומים בתוצאות החיפוש.

אחרי הטמעת סייט לינקס ענקיים עבור מותגים וחיפוש דומיינים, השבוע הם עברו דיאטה קיצונית מ-12 סייט לינקס ענקיים שכבשו את כל השליש העליון של העמוד, לפחות,  ל-6 סייט לינקס, וכאלה שמשאירים קצת יותר מקום לאתרים מתחרים. במקביל, עבור חיפושים מסויימים אפשר כרגע למצוא בתוצאות החיפוש סניפטס חדשים שמחזקים את הטענות של מבקרי גוגל כאלה ואחרים. אלה טוענים כי גוגל הופכת להיות מעין ספקית תוכן בפני עצמה, שמספקת את מה שנחוץ לגולש ישירות מתוך התוצאות מה שעלול להפחית את יחס ההקלקה (CTR) עבור חיפושים מסויימים.

סניפטס חדשים בתוצאות החיפוש

סניפטס (תקצירי טקסט קצרים) עם תוכן חדש

במקרה הספציפי הזה הטענות כנראה לא נכונות, אבל המקרים של גוגל, ובהם גופי חקירה באיחוד האירופי ובארצות הברית6 טוענים כבר לא מעט זמן שגוגל מקדמת תכנים משל עצמה כגון יוטיוב או גוגל פלייסס על חשבון תכנים דומים של אתרים מתחרים, ובמקרים מסויימים אף לוקחת מהם תכנים ללא רשות לשימושה האישי, כפי שעשתה עם תכנים של אתרי YELP או Trip Advisor ואשר גרמו לסכסוכים בינה לבין אתרים אלה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה