פורנו בחסות גוגל

תוצאות החיפוש של גוגל מתדרדרות לשפל חדש. אם בחודשים האחרונים ראינו תוצאות לא רלבנטיות, שלא לומר מוזרות עבור אינספור מונחי חיפוש, גוגל מציגה שפל חדש על הביטוי הגנרי "סרטים" שנכון לימים מספק בתוצאות השלישית והחמישית שני אתרי פורנו המספקים סרטים כחולים לצפייה אונליין.

למזלנו, עדיין לא מתקיים בארץ אבסורד הפורנו של גוגל כפי שכתב עליו דייויד ניילור בבלוג שלו (נסו לחפש את המילה Granny בגוגל.קום ואז עברו לתמונות כדי לראות את התוצאה) אבל מה שקורה עכשיו הוא לא פחות גרוע. אין לנו מידע מדעי בנושא, אבל אפשר בקלות לשער שחלק גדול מהחיפושים על סרטים מתבצעים על ידי ילדים, והתוצאות של גוגל הן לא פחות מאשר רשלנות.

בשנה האחרונה, כאמור, ראינו ל מעט תוצאות מוזרות בגוגל: החל מתוצאות בלתי רלבנטיות בעליל ועד לאתרים זניחים לחלוטין שלפתע מוצאים את עצמם בראש תוצאות החיפוש בלי שום סיבה הגיונית ומבלי שהם עצמם עשו משהו בעניין (ומי שמצוי בתחום יודע בדיוק באיזה אתרים מדובר.

סרטי פורנו בגוגל

סרטי פורנו באדיבות גוגל

ויש גם חידוש: גוגל סרטים

לצד הפאשלות, גוגל הציגה לאחרונה את Google Showtimes גם בישראל: קבלת זמני סרטים, מקומות הקרנה ובתי קולנוע ישר מתוצאות החיפוש ומותאם לוקאלית לאזור ממנו אתה מחפש, כפי שאפשר לראות בתמונה המצורפת. האם זה ישפיע על אתרי הסרטים בישראל? לפי מה שנכתב למעלה, נראה שזה כבר פוגע בהם. אתר הסרטים של וואלה היה במקום השני במילה סרטים במשך שנים, והנה הוא נדחק למטה לטובת אתרי פורנו…

גוגל סרטים

זמני הקרנה, בתי קולנוע וביקורות סרטים של גוגל

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה