קוד חדש לגוגל אנליטיקס

לפני מספר ימים הודיעה גוגל על קוד חדש לגוגל אנליטיקס בשם asynchronous tracking tag או קוד מעקב א-סינכרוני שיצא מגרסת בטא וכעת זמין עבור רוב משתמשי גוגל  אנליטיקס.

הקוד החדש של גוגל נועד לפתור כמה בעיות בקוד הישן, ובראשן בעיית זמני טעינה. גוגל הכריזה על 2010 כעל שנת המהירות באינטרנט עם הסיסמא  Let's make the web faster הכוללת אתר ייעודי למפתחים ושלל כלים לאבחון ותיקון בעיות שמאיטות את טעינת אתרי האינטרנט.

קוד אנליטיקס החדש ממוקם בראש העמוד, בניגוד לקוד הקודם שגוגל המליצה להציב בתחתית העמוד, והוא נטען באופן אסניכרוני שאינו מכביד אל טעינת האתר. משתמשי גוגל וובמסטר טולז יכלו לראות בחודשים האחרונים כיצד קוד אנליטיקס משפיע לרעה על ביצועי האתר שלהם, אבל לא יכלו לעשות דבר בנדון, עד עכשיו.

לקוד החדש של גוגל יתרון נוסף: מאחר והוא ממוקם בראש העמוד ונטען באופן הדרגתי בלי קשר לטעינת העמוד עצמו, הוא מספק נתונים מדוייקים יותר מן הקוד הישן. בקוד אנליטיקס הישן, אם מבקר נכנס לעמוד שלך ויצא לפני שקוד הג'אווהסקריפט הספיק להטען, הביקור שלו לא נספר והשפיע לרעה על נתוני אנליטיקס. סצנריו זה ואחרים הדומים לו לא אמורים להתרחש עם המעבר לקוד החדש.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה