מודעות חדשות בגוגל אדוורדס

מודעות HOVER

מודעות וידאו קיימות בגוגל אדוורדס / אדסנס כבר מזה כמה שנים לפחות, אבל הן מעולם לא היוו אופציה משמעותית למפרסמים או שותפי התוכן והאפקטיביות שלהן הוטלה בספק עד לאחרונה. לצד כל השינויים והשיפורים באדוורדס (למפרסמים) ואדסנס (לשותפי התוכן) גוגל מציגה גם סוג חדש של מודעות בשם Engagement Ads  המיועדות בעיקר למותגים גדולים שרוצים לעודד מודעות ואינטראקציה עם המותג וערכיו (בשלב זה בגרסת בטא סגורה בלבד).

Engagement Ads כוללות שני סוגים עיקריים:

  • Lightbox
  • Hover-to-Play

מודעות Lightbox פותחות תצוגת חלון מודל (Modal Window) שנקרא לעיתים גם Lightbox והוא "מתלבש" על העמוד ופותח מודעה גדולה במיוחד, וזאת לאחר שהגולש עבר עם העכבר למשל שלוש שניות על המודעה או לחץ עליה בפועל. האפשרויות כאן כמעט בלתי מוגבלות וניתן לשים במודעות תמונות, גלריות תמונות, סרטוני וידאו וגם חיבור לבעלי חנויות שיש להם קטלוג מקוון בשירות המקביל בשם Google Catalogs. לפניכם סרטון הדגמה קצר:

מודעות Hover-to-Play כבר פתוחות למספר מפרסמים גדולים בארץ ובחו"ל והן מאפשרות לאלה להציג מודעות וידאו גם באתרים בהם שותפי התוכן לא בחרו באופציה הזה באדסנס או ב- Google DFP, וזה יתרון משמעותי. המשמעות של Hover-to-Play היא כי פרסומת הוידאו שלנו תוצג גם אם הגולש רק עבר עם העכבר על המודעה והוא אינו נדרש לבצע לחיצה בפועל. בנוסף למסר השיווקי שמועבר בסרטון ניתן לצרף גם קישור לעמוד הנחיתה אליו יועבר הגולש לאחר לחיצה וגם מודל התשלום לגוגל ולשותף התוכן ב-GDN שונה.

מודעות HOVER

בשלב זה המודעות הפורמטים החדשים של הפרסומות פתוחים בפני מפרסמים נבחרים בלבד, וגם רשת שותפי התוכן של גוגל (GDN) עדיין לא נחשפה במלואה לסוגי המודעות החדשים. בעתיד הקרוב נראה את מלוא הפוטנציאל של המודעות האלה מגיע לכדי מימוש.

אג'נט וגוגל

כחברה המנהלת תקציבים משמעותיים עבור לקוחותיה, גוגל מאפשרת לאג'נט לעשות שימוש בפורמט החדש כדי להביא תוצאות משופרות וחשיפה מוגברת  לכמה מן המפרסמים הגדולים ביותר באינטרנט הישראלי. שיתוף הפעולה שלנו עם גוגל מאפשר לאג'נט לספק ללקוחותיה את כל סל שירותי הפרסום והשיווק בגוגל, לפעמים לפני כל חברה אחרת.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה