מהירות

שיפור זמני טעינה עם Prefetch / Prerender

מהירות טעינת האתר חשובה, יש אומרים אפילו חשובה מאוד. מי אומר את זה? גוגל למשל, שכבר שלוש שנים מקדמת את יוזמת Make the Web Faster, או מחקרים עצמאיים, כמו זה של ענקית הקמעונאות וולמארט, שמצא כי  על שיפור של שנייה אחת בזמני הטעינה, יחס ההמרה עלה ב-2 …
אפליקציית IMDB

App indexing אינדוקס אפליקציות בגוגל

גוגל מאפשרת כבר כשנתיים לבעלי אפליקציות אנדרואיד נבחרות ליצור חיבור בין אתר האינטרנט לאפליקציה, כדי שזו האחרונה תופיע לצד תוצאות אורגניות בתוך תוצאות החיפוש. לאחרונה נוספה אפשרות דומה גם עבור בעלי אפליקציות בפלטפורמת iOs וגוגל אפילו מציעה לבעלי אפליקציו…

מסחר אלקטרוני במובייל, האם זה אפשרי?

הגולשים זונחים את הדפדפן השולחני לטובת גלישה במובייל. זה כבר לא טפטוף, אלא שטף של ממש שהסיבות לו רבות ומגוונות. רק מספר ימים הוציאה גוגל הודעה לעיתונות כי בעשר מדינות לפחות, כמות החיפושים במובייל ובטאבלט עברה את כמות החיפושים המבוצעים במחשבים שו…

ספאמאליטיקס – ספאם בגוגל אנליטיקס

התרגלנו, בלית ברירה, לקבל ספאם לתיבות המייל שלנו (וגם לתיבות הדואר הרגילות), לקבל סמסים מאינספור גופים שרוצים לשלוח לנו יד לארנק וגם לשיחות טלפון פולשניות מגופים שלא בדיוק ברור איך השיגו את המספר שלנו. אם זה לא הספיק, הנה מגיע סוג חדש של ספאם – ישירות…
הודעות Push במובייל

Push Notifications – אמצעי השיווק היעיל ביותר שיש

שיווק באינטרנט הוא אחד המונחים המחופשים ביותר בעולם השיווק, כולם מנסים למצוא את נוסחת הקסם שתמשוך את המשתמשים ותעזור לייצר מהם הכנסות. בעלי אתרים קטנים עם חלומות גדולים, משווקי סחורות ב-eBay ואתרים מסחר אחרים, תאגידי ענק בינלאומיים וכל מי שביניה…

גוגל אנליטיקס – זמן ביקור ממוצע ויחס נטישה

באופן כללי, גוגל אנליטיקס היא לא תוכנה מובנת במיוחד למשתמש הממוצע, אבל יש כמה הגדרות שמבלבלות את המשתמשים יותר מאחרות, שתיים מהן הן יחס נטישה וזמן ביקור ממוצע. הן מבלבלות מפני שעל פניו נראה שמדובר בשתי הגדרות מאוד פשוטות: יחס נטישה = כמות ה…
תמונה ידידותית למובייל

תמונות רספונסיביות עבור אלגוריתם ידידותי למובייל

הספירה לאחור לקראת אחד משינויי האלגוריתם המשמעותיים ביותר בתולדות גוגל ובעלי האתרים מתקרבת לקיצה. ב-21 באפריל גוגל תשיק את האלגוריתם הידידותי למובייל (mobile-friendly algorithm), ואינספור אתרים בעולם שאינם מותאמים באופן מושלם למובייל צפויים …
עסקאות לפי יום בשבוע

גוגל אנליטיקס, ניתוח התנהגות גולשים לפי יום בשבוע ושעה ביום

גוגל אנליטיקס מספק לנו שפע של תובנות על התנהגות הגולשים באתר שלנו: מאיפה הם באו, לאיזה עמודים הם נכנסו באיזה עמודים בחרו לצאת מהאתר, איזה עמודים ייצרו לנו ערך מוסך דמוי לידים או מכירות ועוד אינספור דוחות "ישר מהקופסה". לצד הדוחות הסטנדרטיים קיימים…
ad-Viewability נראות של פרסומות

נראות של מודעות, Ad Viewability – האם משתמשים נחשפים בכלל לפרסום שלך?

אחת הסיבות המרכזיות לעלייתן של פרסומות וידאו (בעיקר פרסומות פרירול – Pre-Roll –שמופיעות לפני תחילת הסרטון) היא השימוש ההולך וגובר בתוספי חסימת פרסומות דוגמת אד בלוק. תוספים אלה לא יכולים להתמודד עם פרסומות וידאו ואינם יכולים לחסום אותן, עובדה ש…

בניית ושיווק אתר אינטרנט בינלאומי, המדריך להצלחה

לבניית אתר בינלאומי יכולות להיות שתי סיבות עיקריות. הראשונה והנפוצה ביניהן היא אתר אינטרנט שיווקי שחושף את המותג לקהלים חדשים מכל רחבי העולם, למשקיעים פוטנציאליים או למובילי דעה וייעודו העיקרי הוא הגדלת החשיפה למותג שלנו. הסיבה השנייה היא פתיחת ח…
תיבת התשובות של גוגל

סופם של הלינקים עבור SEO?

לפני כשבוע הכריזה גוגל על פטנט חדש לדירוג אתרים לפי מידת המהימנות שלהם כפי שהאלגוריתם של גוגל מעריך  אותה. ברור לכל כי הפטנט כנראה לא מיושם עדיין בוודאי לא במלואו, אבל הוא בהחלט יכול לסמן בעתיד הלא רחוק את סופם של הלינקים או לפחות הפחתה משמע…
דוגמה לתמונת lossless

כללי SEO לעיצוב ובניית אתרים – דחיסת תמונות

רוב הארגונים הגדולים עובדים באופן מבוזר: מחלקת הגרפיקה מייצרת תמונות, מחלקת הפיתוח מפתחת טכנולוגיות Web ומחלקת ה-SEO מנסה לעשות אופטימיזציה ולתווך בין שתי המחלקות האלה ומחלקות אחרות בחברה דוגמת מחלקת השיווק, ולא תמיד בהצלחה יתרה. אם מפאת קוצר זמן, חו…