תוצאות עסקיות מוכחות
קהלי יעד ממוקדים
סוכנות דיגיטל מומלצת גוגל
פרסום באינטרנט
שוק הפרסום באינטרנט הוא אחד התחומים בהם החדשנות משחקת תפקיד מרכזי. מערכות הפרסום משתדרגות מיום ליום, נעשות מורכבות יותר מצד אחד ומאפשרות מצד שני, שיטות מתקדמות לפילוח הקהל והתמקדות בגולשים רלוונטיים לעסק שלך. ריבוי הזירות והפלטפורמות בהם הגולשים פעילים מוסיף אתגר כאשר עלינו לפעול במספר זירות בו זמנית. אג’נט מספקת מגוון שירותי שיווק ופרסום מתקדמים ללקוחות ומותגים מובילים ובעלת ניסיון רב בשיווק אפקטיבי בתחומים תחרותיים ובמגוון שווקים בארץ ובעולם.
פרסום בתוצאות חיפוש
קמפיינים מבוססי מילות חיפוש הם הבסיס לרוב הקמפיינים הממוקדים תוצאות עסקיות באינטרנט. גם אם מדובר במודעות טקסט, בבאנרים או בוידאו, ניהול קמפיין ממוקד מתחיל בדרך כלל בשילוב של קריאטיב, של מחקרי מילות חיפוש, של מדידה מדוייקת של התוצאות באופן שוטף ושל ניהול קמפיין אפקטיבי. עם שיפור מערכות הפרסום כגון Google Adwords וכניסת הפרסום למובייל, ניתן כיום לפרסם באמצעים מגוונים יותר ואפקטיביים לא פחות וכן בסוגי מודעות רבים יותר. ניתן לפרסם לגולשים המתעניינים בתחום מסויים ללא קשר לאתר בו הם גולשים (Interest), ניתן לתייג גולשים שביקרו באתר ולהציע להם הצעות שיווקיות משופרות באמצעות מודעות המתפרסמות ברשת התוכן של גוגל (Remarketing), ניתן לפרסם מודעות למוצר ספציפי (Product Ads) או לנצל את הפלטפורמות הסלולריות המציעות כיום הזדמנות עם מחירים נמוכים ויחסי המרה גבוהים באופן מפתיע.
קרא עוד על פרסום בתוצאות חיפוש
פרסום ברשת התוכן של גוגל Google Display Network
רשת הפרסום של גוגל Google Display Network או GDN בקיצור, מציעה את הטוב משני העולמות – גם מיתוג באמצעות באנרים וקריאטיב וגם תוצאות עסקיות. הפרסום ברשת התוכן של גוגל כולל מודעות טקסט, באנרים ווידאו וכן פרסום סלולרי בפלטפורמות ניידות. באמצעות כלי פילוח ופיטצ’רים רבי עוצמה שלא קיימים במדיות רגילות ניתן לפרסם בצורה אפקטיבית במיוחד לגולשים רלוונטיים וברשת הפרסום באתרים הגדולה בישראל.
קרא עוד על פרסום ברשת התוכן של גוגל
פרסום ברשתות חברתיות
הפרסום ברשתות חברתיות נעשה אפקטיבי יותר ויותר. עם התפתחות המדיה והשיפורים במנגנוני פילוח קהלי היעד ושיטות התמחור הנהוגות בפייסבוק (Facebook) ובלינקד-אין ניהול קמפיינים ברשתות אלה הופך כדאי יותר ויותר. ההצלחה טמונה בהבנת המדיה, בקריאטיביות ובויראליות של המדיה החברתית. קרא עוד על פרסום ברשתות חברתיות.
קרא עוד על פרסום בפייסבוק
Remarketing/ שיווק מחדש
בארסנל הכלים של גוגל אדוורדס, רימרקטינג (Adwords Remarketing) נחשב לאחד החזקים והיעילים שבהם שגם מאפשרים ליצור חזקה למותג. קמפיין רימרקטינג מאפשר לכם להציג לגולש מודעות לאחר שנכנס לאתר שלכם באמצעות רשת התוכן של גוגל אך לא ביצע את הפעולה הרצויה למפרסם. לדוגמא, פרסמתם את בית המלון שלכם עם הביטוי "חופשה באילת", הגולש נכנס לאתר שלכם אך לא הזמין חופשה דרכו או לא השאיר את פרטיו לצורך יצירת קשר (טופס ליד Lead). אם יש לכם קמפיין רימרקטינג נוכל להציג כעת לגולש מודעה באמצעות כל אחד מאתרי התוכן השותפים ברשת הפרסום של גוגל (Google Adsense) הכוללת מיליוני אתרים בכל רחבי העולם. בהמשך לדוגמא הקודמת, אם אותו גולש שנכנס לאתר בית המלון המשיך משם לגלוש לאתר תוכן כגון Ynet או CNN או כל אתר אחר המציג מודעות אדסנס, הוא לא יראה בהכרח מודעה הקשורה לתוכן של האתר, אלא באנר או מודעת טקסט של בית המלון שלכם. המודעה תמשיך ללוות את הגולש עד שיבצע המרה באתר שלכם או עד שיפוג תוקף המודעה כפי שהוגדר במסע הפרסום.
פרסום סרטוני וידאו ב-YouTube
אתר הוידיאו יוטיוב מציע אפשרויות פרסום מרתקות וחדשניות למפרסמים מכל סוג ומאפשר לך להגיע לקהלי יעד חדשים ולהעביר מסרים פרסומיים באמצעות סרטוני וידאו משלך או סרטונים הקשורים למילות המפתח שלך.
עקבו אחרינו