שיפור מהירות טעינת לאתרים
שיפור ביצועי אתר
למהירות טעינת האתר יש השפעה מכרעת על דירוג האתר בתוצאות האורגניות ועל התנהגות הגולשים באתר. ככל שביצועי האתר טובים יותר כך הוא יזכה לנקודות זכות בגוגל וליחס מועדף מצד המשתמשים – בעיקר באתרי מסחר אלקטרוני שמקווים למשוך את המשתמשים לרכישות נוספות .
אלה הן הנקודות העיקריות, שאת חלקן קל ליישם – למשל שימוש ב-GZIP בעוד אחרות יכולות להיות מורכבות מאוד ליישום מוצלח – למשל שימוש בתמונות מותאמות באתרים רספונסיביים.
עבור אתרים פרטיים או אתרים קטנים, לרוב התשובה היא לא, אם כי שיפורים קלים כגון הפעלת GZIP או Browser Caching מצריכים מעט מאוד משאבים ותורמים באופן משמעותי לשיפור מהירות האתר.
עבור כל שאר האתרים, עם דגש מיוחד על אתרי מסחר אלקטרוני, התשובה היא חיובית באופן חד משמעי. בדיקות מראות כי כל שיפור של שנייה אחת במהירות הטעינה מעלה את יחס ההמרה בעד שני אחוזים וכי ככל שהאתר מהיר יותר כך גדל יחס ההמרה ואתו גם כמות המשתמשים שחוזרים לבצע רכישות נוספות.
גם עבור אתרים אחרים, למשל אתרי תוכן גדולים, ביצועי האתר קריטיים מבחינת חוויית המשתמש – ככל שהאתר אטי יותר כך יורדת הסבירות שהגולשים יחזרו אליו וייחשפו לפרסומות המוצגות בו.
מהירות האתר מהווה פקטור חשוב באלגוריתם של גוגל מזה כמה שנים. גוגל מעניקה נקודות זכות לאתרים מהירים וגם מספקת כלים למדידת המהירות, ביניהם PageSpeed Insights שכבר מוכר לרוב בעלי האתרים. ההשקעה בשיפור ביצוע האתר עשויה להתגלות כמשתלמת ביותר תודות למיקומים משופרים בתוצאות החיפוש האורגניות.
כדי לשפר את מהירות האתר באופן אופטימלי נדרשת עבודה של מומחים. הו מומחי SEO שיידעו לספק את ההנחיות והן מומחי בניית אתרים שיידעו ליישם אותן. אג'נט מעסיקה מומחים משני העולמות הללו בעלי ניסיון מוכח בשיפור מהירות הטעינה של אתרים מכל הסוגים עם התמחות מיוחדת באתרים מבוססי וורדפרס או מג'נטו. אנו מבטיחים לשפר את האתר שלך ואת חוויית המשתמשים בו באופן משמעותי, להגדיל את המכירות ולשפר את ביצועי האתר בתוצאות האורגניות של גוגל.
עקבו אחרינו