עולם הפרסום הדיגיטלי ממשיך להשתנות. Meta הודיעה שהיא משיקה כלי ניתוח חדש שיכול למדוד בצורה מדויקת יותר אינטראקציות של משתמשים. הכלי הזה צפוי לשנות את אופן מדידת ה-ROI בקמפיינים דיגיטליים.
גוגל משיקה יכולת חדשה בפרסום – יצירת תמונות עם אנשים מבוגרים ופנים על בסיס הנחיות טקסט . השדרוגים זמינים בקמפיינים של Performance Max, Demand Gen, Display ואפליקציות, יחד עם תמונות מבוססות AI לייף-סטייל.
מה חדש?
- פרסום יצירתי יותר עם תמונות גנרטיביות
- המלצות קהלים לנכסים
- בדיקות A/B לנכסים בקמפיינים מבוססי פיד
- אבטחה ושקיפות
כדי למנוע דיפ פייקים או תוכן בלתי הולם, כל תמונה מסומנת עם SynthID, המצביע שהיא נוצרה על ידי בינה מלאכותית . בנוסף, גוגל מבטיחה שכל פרסומת תעמוד במדיניות הקפדנית שלה – הפרות יטופלו באותו אופן כמו בכל תוכן אחר .
תובנות ויתרונות למפרסמים
- בדיקות והשוואות של קריאייטיבים
- יצירת תוכן מותאם אישית לקהל היעד
- אופטימיזציה חכמה של קמפיינים
עם ההתפתחות של AI בפרסום, מפרסמים יכולים ליצור חוויות מותאמות אישית יותר ולחזק את החיבור עם הקהל שלהם!