תוסף SEO לגוגל כרום

לפני כמה שבועות כתבנו על התנופה האדירה לה זוכה הדפדפן של גוגל, כרום. בדומה לפיירפוקס, גם כרום זוכה למאגר תוספים גדל והולך (Chrome extensions), ובראשם לא מעט תוספים שמיועדים למקדמי אתרים. מאחר ורוב התוספים האלה ידועים, נמצאים בשימוש רחב וזמינים בחינם לכל דורש, בחרנו הפעם להתמקד באחד שמספק כמה נתונים מפתיעים.


התוסף שבחרנו להתמקד בו נקרא Chrome SEO Site Tools והוא מספק סט כלים סטנדרטיים שאפשר למצוא בכל תוסף אחר. הסיבה שבחרנו להתמקד בו נעוצה דווקא בשילוב יוצא הדופן שלו עם גוגל אנליטיקס. יוצרי התוסף הוסיפו חלק מהנתונים השוטפים שקיימים לגבי אתרי אינטרנט אל תוך חלק מהדוחות הסטנדרטיים של גוגל אנליטיקס.

כך, למשל, אם באתר שלך קיימים כפתורי שיתוף מסוג Addthis או AddtoAny המאפשרים שיתוף בפייסבוק, טוויטר וכו', או שהגולשים משתפים תכנים מהאתר באופן עצמאי לאתרים דוגמת Delicious, תקבל על זה סטטיסטיקה ישירות מתוך חשבון האנליטיקס שלך.

כדי לצפות בדוח לדוגמא, אפשר להכנס לדוח לדוגמא בתוך Content-> Top Content ולבחור עמוד אחד מתוך הרשימה. אחרי הכניסה לדוח על העמוד, יתווסף ללוגו של גוגל אנליטיקס לוגו משני בשם Enhanced with SEO site tools ובתחתית העמוד יתקבלו נתונים חדשים אודות פעילות במדה חברתית (תמונה מצורפת).

תוסף קידום אתרים לגוגל כרום

תוסף קידום אתרים לגוגל כרום

יתרונות נוספים של התוסף למקדמי אתרים

שני יתרונות חשובים נוספים שיש לתוסף קשורים להצגת מדד פייג'רנק של גוגל ישירות מתוך תוצאות החיפוש של גוגל וגם של יאהו סייט אקספלורר, בינג או מנוע החיפוש הרגיל של יאהו (בתוספת הלוגו Enhanced with SEO site tools בכל פעם שהאתר מציג נתונים של התוסף)

PR בתוצאות של יאהו סייט אספלורר

PR בתוצאות של יאהו סייט אספלורר

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה